miercuri, 29 august 2012

Draga "Totul va fi bine"


Draga “Totul va fi bine”, Uite care e treaba: de fel nu sunt rabdatoare. Am facut absolut tot ce mi-a stat in putinta in ceea ce te priveste. Este timpul sa avem o discutie serioasa. Si, pe cuvant, putina cooperare din partea ta nu ar strica. Spre exemplu, ai putea avea minima bunavointa de a deveni “Totul ESTE bine”. Vezi? Totusi nu sunt absurda. As putea, desigur, cere sa te transformi subit in “Totul este fabulous”. Dar nu. Imi pastrez simtul realitatii. Sa vezi (iti explic in desene colorate poate poate pricepi): daca mie imi este sete astazi, ma dau de 10 ori peste cap ca sa fac rost de un pahar cu apa astazi. Dar tu, nimic! Pai bai “Totul va fi bine”, cam la ce ma ajuta ca imi dai paharul ala nenorocit de apa dupa ce m-am dat peste cap nu de 10 ori ci de 1000 de ori si, la naiba, intre timp nu imi mai e sete, ci foame?!?!?!? Ia zi-mi tu mie, ca eu sunt saracuta cu capul. Si sa mai vezi: chiar am indurat destule. Promisiunea ta incerta propulsata intr-un viitor aidoma de incert ma lasa rece. Astfel incat, te rog fii bun si hai sa o dam la pace. In caz contrar, nu stiu ce o sa iti fac. Dar promit sa fie nasol! Ps: timp de reactie ai maxim 24 de ore. Iar transformarea ma astept sa fie definitiva. Inca cu resentimente, Irina

Un comentariu: